вівторок, 20 серпня 2013 р.

Модуль 3-4



Сьогодні довелося багато думати, як мій проект допоможе розвивати моїм учням навички мислення вищих рівнів –  аналіз, синтез, оцінювання та навички, необхідні у ХХІ столітті, уміння висловлювати влазну позицію. Намагалася вимоги навчальних  програм та стандартів трансформувати у такі проектні завдання, які б відповідали цій меті. Цікаво було дізнатися, які стратегії проти плагіату учнівських робіт я можу використати. Непросто було сформулювати відразу основні запитання проекту. Новою була інформація про формуюче оцінювання.  Зрозуміла, що на традиційних уроках оцінювання повинно здійснюватися протягом усього навчального процесу не тільки в балах, а й з використанням інших інструментів, бо розвиває в учнів уміння самоспрямовуватися у навчанні. Тренінг дуже насичений, потребує чималих моральних, фізичних та психічних зусиль.

Немає коментарів:

Дописати коментар