Сьогодні довелося багато думати, як мій проект допоможе
розвивати моїм учням навички мислення вищих рівнів – аналіз, синтез, оцінювання
та навички, необхідні у ХХІ столітті, уміння висловлювати влазну позицію. Намагалася вимоги навчальних програм та
стандартів трансформувати у такі проектні завдання, які б відповідали цій меті. Цікаво
було дізнатися, які стратегії проти плагіату учнівських робіт я можу
використати. Непросто було сформулювати відразу основні запитання проекту. Новою була
інформація про формуюче оцінювання. Зрозуміла, що на
традиційних уроках оцінювання повинно здійснюватися протягом усього навчального процесу не тільки
в балах, а й з використанням інших інструментів, бо розвиває в учнів уміння самоспрямовуватися у
навчанні. Тренінг дуже насичений, потребує чималих моральних, фізичних та
психічних зусиль.
Немає коментарів:
Дописати коментар